Psykoterapeutuddannelse

Bliv certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut eller deltag i retræter og kom på korte kurser. Altid med hjerterum, høj kvalitet og det hele menneske i centrum!

Jylland -
holdstart SEP. 2024

Gratis Introdag 9. april 2024
Kontakt Lene Ince for snak om dine muligheder for evt. merit-optag på andre årgange, hvis du i forvejen har dele af en psykoterapeutuddannelse.

Sjælland Ekstra
holdstart Aug. 2024

Gratis introdag 18. maj 2024
Kom til spændende gratis introdag og hør alt om uddannelsen. For meritoptag kontakt Lene Ince på telefon eller mail.

Skolens grundlag

Danmarks mest helhedsorienterede, integrative, kropsorienterede psykoterapeutuddannelse. Spændende og levende  arbejde med Krop, Sind & Sjæl.

Metoder & teorier

Holistisk psykoterapeutuddannelse med en bred vifte af arbejdsmetoder. Etableret på kropspsykologiske teorier og et sundt spirituelt menneskesyn.

Hvordan bliver du optaget?

Vil du have en intensiv psykoterapeutuddannelse? Din uddannelse er ikke altafgørende - din livserfaring, din personlighed og dine kompetencer vægter højt.

Klar til en fascinerende rejse?

Er du klar til en spændende, faglig og personlig rejse? Drømmer du om et arbejdsliv som psykoterapeut? Få muligheden for fire års fordybelse.

Lene Ince

Tøv ikke med at sende mig en chat, mail eller give mig et kald, hvis du støder på spørgsmål.

Galleri

Elever anbefaler

Dorte Liiv Pedersen

VERDENS BEDSTE LEVEBRØD