Merit på psykoterapeutuddannelsen

Ønsker du at søge meritadgang til Tobias-Skolens Spirituelle Integrative Krops- og Psykoterapeutuddannelse?

Hos os kan du søge meritadgang til alle årgange, hvis du har en passende uddannelsesmæssig baggrund eller føler, du er landet forkert på den psykoterapeutuddannelse, du måske allerede er i gang med.

Den helt rigtige uddannelse?

Meritpsykoterapeutuddannelse srcset largeDu har mulighed for at få merit, hvis du i forvejen har en del af en kropsterapeutisk uddannelse eller en psykoterapeutuddannelse, som du ønsker at færdiggøre inden for den retning, vi tilbyder på Tobias-Skolen.

På Tobias-Skolen får vi flere henvendelser fra psykoterapeutstuderende, der ønsker en mere helhedsorienteret psykoterapeutuddannelse samt et læringsmiljø, der vægter kontakten til den enkelte elev højere end det, deres nuværende institut tilbyder. Flere henvender sig, fordi de føler, at de ikke bliver set på deres nuværende institut, uddannelsesforløbet ændres markant undervejs, fagligheden er for lav eller holdene er for store.

Har du lyst til at skifte til et sted, hvor fagligheden er høj, og der bliver værnet om dig som studerende, så er Tobias-Skolen det rette valg for dig. Se hvad de studerende siger om at gå på Tobias-Skolen.

Det er vigtigt at huske på, at det at skifte psykoterapeutuddannelse altid er en stor beslutning, og derfor er det noget som vi, så objektivt som muligt, gerne vil sparre med dig om. Skiftet skal ske ud fra en grundig individuel vurdering af, hvilke behov du har, hvad dit udgangspunkt er, og hvordan det matcher uddannelsen.

Du er altid velkommen til at kontakte Skoleleder Lene Ince for en god snak om dine muligheder.

Merit som færdiguddannet

Søg merit, hvis du er praktiserende psykoterapeut og ønsker at ajourføre din uddannelse. Du kan også søge merit, hvis du er er færdiguddannet fra en anden psykoterapeutskole.

Få inspiration og ny læring inden for den Spirituelle Integrative Krops- & Psykoterapi. Efter en grundig samtale får du direkte adgang til den årgang, som matcher dit niveau og dine behov, ligesom du får mulighed for at deltage på udvalgte undervisningsmoduler.

DU ER ALTID VELKOMMEN, HVIS DU ØNSKER EN SNAK OM
UDDANNELSEN OG DINE MULIGHEDER FOR MERIT

Lene Ince

At vælge psykoterapeutuddannelse, må gøres med hjertet såvel som med hovedet. Og står du midt i at skulle skifte institut, er processen, der fører til dit valg vigtig. Vi sætter os grundigt ind i, hvad du kommer med og hvordan vi sammen kan bygge en bro til et passende meritforløb på Tobias-Skolen.

Download Brochure & studie-Håndbog

Læs i detaljen, om hele psykoterapeutuddannelsen i vores studiehåndbog, eller skab dig et klart overblik i vores brochure.