Retræter - Porten til sjælen
- hvem er du?

Tobias-Skolen tilbyder årlige intensive retræter for par og enkelt-individer. Disse aktiviteter er åbne for alle og giver altså dig, der måske ikke har "behov" for en hel uddannelse, mulighed for at deltage.

• Sommerretræte "Porten til Sjælen"

En absolut transformerende og enestående retræte med mulighed for at gå meget dybt i din personlige og sjælelige udvikling og/eller i udfoldelsen og fordybelsen af kærligheden, hvis I er et par, der deltager.

Retræten har til formål at bringe dig tættere på kernen af, hvem du dybest set er - at give dig direkte oplevelser af livet, kærligheden og din essens og mest sande natur.

Denne retræte byder på kraftfuldt arbejde med dig selv både i krop, sind og ånd. Strukturen er - når du overgiver dig ind i den - ekstremt effektfuld og kan hjælpe til dybe gennembrud hos dig selv eller i jeres parforholdet, hvis I deltager som par.

Vi har i løbet af de sidste mange år gjort os gode erfaringer med at inddrage øget, individuel støtte, kropsberøring og energiarbejde, til at hjælpe gennembrud og til at lette svære passager undervejs. I 2024 gentager vi succesen med at forstærke netop denne støtte i form af kropsterapi udført af Krops- & Psykoterapeuter uddannet fra Tobias-Skolen og som alle selv har været igennem processen.

Hvis I er et par, har I mulighed for at dykke ned i spørgsmålet "Hvad er Kærlighed?" i stedet for "Hvem er du?". En mulighed for at udfolde kærligheden, dybderne og nærværet i jeres parforhold.

​En tilstrækkelig beskrivelse af retræten, finder du nedenfor som pdf, ligesom Jake Chapmanns skønne bog, om hans første retræte-oplevelse kan downloades som pdf herunder. Derudover har både magasinerne Prana, Liv & Sjæl samt Psykologi bragt artikler om netop Tobias-Skolens Porten til Sjælen-retræter.
    Dem kan du finde under menuen inspiration.

Praktisk:

Der er meget få ledige pladser på vores to retræter i år; hhv. 29. maj-2. juni samt igen 6.-10. juni 2024.

Retræterne afholdes fra kl 17.00 den første dag - klokken 15.00 på den sidste dag.

Du har mulighed for at overnatte i 2-3 mands-værelse, eller du kan medbring eget telt, hvis du ønsker "eneværelse" og opnå teltrabat på kr. 500,00.

Pris & tilmelding:

Prisen for en plads på retræten er kr. 5.900,- og inkluderer superskøn vegetarmad,  kropsterapeutisk session, intenst retræteforløb over 5 dage.

Tilmeld dig via linket nedenfor.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte skolen på telefon eller mail.

Hent tilmeldingsskema her

Lene Ince

Jeg glæder mig meget til at tage imod jer på et af vores kurser

Gratis Intro-dag