Lene Mølgård

Føler du dig fastlåst i en uforklarlig tilstand, hvor enhver bevægelse er uoverskuelig? Eller oplever du en rastløshed, der fratager dig evnen til at finde roen i dig selv? En smerte der bare hiver og slider i kroppen?

Jeg vil gerne hjælpe dig til at finde årsagen til en evt. fastlåsthed. Hjælpe dig med at finde
ind til, hvem du virkelig er. Hjælpe dig til, at finde ro i dig selv og mærke dit eget fulde potentiale.
Jeg vil møde dig med ydmyghed og fortrolighed hvor både krop og sjæl får spillerum. Jeg vægter det dybe relationelle møde med dig som klient og elsker at se liv og bevægelse, når gamle traumer slipper.

Jeg arbejder meget med sorgarbejde. Uforløst sorg kan hindre dig i at leve. Sorg kan sætte sig i kroppen og systemet og hindre dig i at udleve dine drømme. Sorg kan komme mange steder fra, både fra det bevidste og det ubevidste. Gennem terapien har jeg selv lært ikke at være bange for den, men at have den med mig som en vigtig del af mig.

Derudover arbejder jeg arbejder med diagnoser. Måske har du fået en diagnose og føler dig fastlåst. Jeg vil gerne hjælpe dig med at finde ud af, hvilke bevægelser der skal til for at leve frit med diagnosen.

I min klinik i Harlev tilbyder jeg samtaleterapi med inddragelse af bl. a. tegneterapi, kropstegning og familieopstilling. En session tager 90 minutter og koster 400 kr.

Skriv en besked til 2162 7920 eller mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og jeg vil kontakte dig for
en uforpligtende for samtale.

Kærligst Lene

Harlev

Denne terapeut tilbyder desuden også terapi online

Lene Mølgård
"Jeg er mig - hvem er du?"
Harlev