Anne Odgaard Andersen

Drømmer du om en mere kærlig kontakt til din egen inderside? Mere nærvær med dig selv og dine relationer? Lad os i et trygt og kærligt rum, udforske de indre overbevisninger og handlemønstre, der forhindre dig i at udleve dine drømme og længsler.

Jeg arbejder integrativt, hvilket betyder at jeg benytter mig af flere terapeutiske tilgange i vores sessioner, ud fra hvad der tjener din proces bedst. Disse kan fx. være: samtale terapi, energi arbejde, tegneterapi. familieopstilling. nervesystemisk og kropsterapeutisk.
Da det er gennem kroppen vi føler, mærker og udtrykker vores indre liv vil kroppen og kontakten hertil være i fokus i terapien hos mig.

Kontakt mig gerne på sms eller email, så ringer jeg dig op til en uforpligtende samtale, hvor du får mulighed for at mærke efter om jeg er den rette terapeut for dig.

Aalborg