Soffiah Lind

Jeg brænder for at hjælpe dig med at nå dine mål og drømme og udfolde dit fulde potentiale. Jeg vil gerne hjælpe dig til at skabe et liv fyldt med livsglæde, indre ro og balance. Et liv, hvor du igen får adgang til dine oprindelige kvaliteter.

I løbet af livet kommer vi ofte til at bevæge os længere og længere væk fra os selv, men igennem terapien kan du igen få adgang til dine oprindelige kvaliteter, ressourcer, styrker og kraft.

Jeg arbejder dybdegående i min terapi, så vi kan finde roden til din problematik, uhensigtsmæssige adfærd, hæmmende overbevisninger, kropssymptomer og smerte. Via terapien arbejder jeg på flere plan, så vi kan nå helt ned til roden og finde ud, hvad det handler om, og hvor det stammer fra, så der kan ske forløsning og transformation til visdom og læring.

Det er mit ønske at hjælpe dig til at finde hjem i dig selv, så du kan finde ud af, hvem du dybest set er, og hvordan du kan leve dit liv fra din kerne.

Jeg benytter flere forskellige arbejdsmetoder i min terapi - det kunne være samtaleterapi, kropsterapi, tegneterapi, drømmeterapi mv. Jeg kombinerer disse i terapien, så de er tilpasset dig og det vi arbejder med i terapien.

Du er velkommen til at kontakte mig for en gratis uforpligtende første samtale på mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller sms: 51922752.

Jeg glæder mig til at møde dig 🌺

Silkeborg

Nuvær v/Soffiah Lind